• Przechowalnia 0
  • ...jest pusty

    Szukaj

    Wpisz szukany produkt


    Wyszukiwanie zaawansowane
    Powiadomienia

    ActionScript 2.0. Od podstaw Nathan Derksen Jeff Berg Helion

    Newsletter
    Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz informowany o aktualnych nowościach i promocjach


    Sprzedaję na Allegro
    Zobacz moje aukcje na

    nick:
    librarium

    ActionScript 2.0. Od podstaw Nathan Derksen Jeff Berg Helion

    39,00 zł

    Producent: Helion
    Wysyłka:48 godzin
    Produkt dostępny (1 szt.)
    Waga:0.00 kg
    Sprawdź koszty wysyłki

    Koszty dostawy tego produktu

    Ilość:szt.

    Tytuł: ActionScript 2.0. Od podstaw Nathan Derksen Jeff Berg Helion

    Autorzy: Nathan Derksen Jeff Berg

    Wydawnictwo: Helion

    Rok wydania: 2007

    Okładka: Miękka

    Stan książki: Książka w stanie dobrym, lekko przybrudzone brzegi kartek i okładka.

    Liczba stron: 868

    ISBN: 978-83-246-0655-9

    Poznaj język programowania Flasha
    i tchnij życie w projekty stron WWW

    • Jak dostosować wygląd komponentów Flasha do stylu aplikacji?
    • Jak tworzyć płynne i efektowne animacje, zmieniając szybkość odtwarzania klatek?
    • Jak budować dynamiczne, interaktywne strony WWW za pomocą ActionScript 2.0?

    Jesteś użytkownikiem Flasha? Uważasz, że wiesz już wszystko o jego narzędziach graficznych i animacyjnych? A może Twoja wyobraźnia podsuwa Ci pomysły, których realizacja wydaje się niemożliwa? Dodaj do swojego warsztatu znajomość ActionScript 2.0, języka programowania wykorzystywanego we Flashu. Stosując go, nadasz nową jakość swoim projektom. Przekonasz się, że to, co było niemożliwe do wykonania za pomocą narzędzi rysunkowych, stanie się dziecinnie łatwe dzięki ActionScript 2.0. Będziesz mógł kontrolować niemal każdy parametr wszystkich obiektów w prezentacji, pobierać dane z zewnętrznych źródeł, sterować szybkością odtwarzania filmu i wykonywać wiele innych zadań.

    "ActionScript 2.0. Od podstaw" to książka będąca wprowadzeniem do programowania w tym języku. Czytając ją, poznasz środowisko programistyczne Flasha i podstawy języka ActionScript. Dowiesz się, czym jest programowanie obiektowe i w jaki sposób korzystać z jego możliwości. Nauczysz się przy użyciu ActionScript kontrolować wartości parametrów klipów filmowych na scenie, sterować ich zachowaniem oraz tworzyć nowe obiekty. Przeczytasz o wstawianiu do prezentacji materiałów graficznych i dźwiękowych pochodzących z zewnętrznych źródeł, danych tekstowych, a także opanujesz sterowanie odtwarzaniem animacji. Znajdziesz tu również informacje o wyszukiwaniu i usuwaniu błędów w kodzie.

    • Zadania panelu Actions
    • Podstawowe elementy języka ActionScript
    • Programowanie obiektowe
    • Projektowanie aplikacji we Flashu
    • Sterowanie klipami filmowymi
    • Korzystanie z komponentów
    • Tworzenie elementów interaktywnych
    • Praca z tekstem
    • Wstawianie do prezentacji elementów multimedialnych
    • Dynamiczne tworzenie elementów graficznych
    • Przetwarzanie plików XML
    • Komunikacja z serwerem i przeglądarką

    DARMOWY ODBIÓR W PUNKCIE!

    ANTYKWARIAT LIBRARIUM
    UL. PABIANICKA 16
    BEŁCHATÓW
    TEL: 044 715 08 44
    Literatura 20

    Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

    Napisz recenzję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.